torstai 16. heinäkuuta 2020

Talliesittely: Daystar Farm

Miniatyyrihevosinnostus iski. Tai no on se jo ollut päällä pidemmänkin aikaa. Kuvalupien metsästys on välillä sanonko mistä, mutta joskus se on onneksi ihan palkitsevaa. Siirsin omat muutamat minini Hazardista aikoinaan Daystar Farmille, joka kantoi aiemmin nimeä Daystar Pony Stud ja kasvatti ratsuponeja. Eihän minua ratsuponit jaksaneet kovin kauaa kiinnostaa, onhan miniatyyrihevoset nyt paljon hauskemman näköisiä vaikken oikein tiedäkään mitä ihmettä minä näillä nyt teen. Jalostuskäyttöä ja rodun kannan säilyttelyä näin omalta osalta jos en mitään sen kummoisempaa keksi. Mutta tosiaan, pidemmittä puheitta:

Daystar Farm


Tämän postauksen aikaan tallin sivut näyttävät minulle itselleni varsin tyypillisiltä: etusivu ja esittelysivu huutavat tyhjyyttään, kasvatussivulla on vain myyntiehdot mutta hevoslista on ajantasainen, samoin itse hevossivut. Itse asiassa ne hevosethan ovat minulle virtuaalitallissa se tärkein asia. Se, miksi nämä nyt sitten ei ole vain yksityisinä lojumassa pitkin internettiä vaan ihan on pitänyt tallikin näille tehdä, johtuu tasan siitä että koko homma vaikuttaa silloin yhtenäisemmältä.

Talliin on syntynyt jo yksi kasvatti, ja lisää on tulossa kunhan suunnittelen seuraavat yhdistelmät. Jos jollain on minejä myytävänä niin saa vinkata. Periaatteessa tiedän kaikki kasvattajat, ja pitäneekin olla tulevaisuudessa yhteyksissä että saan talliin täytettä. Tällä hetkellä kun kasvatustoiminta vähän seisoo oman jalostusmateriaalin puutteen takia...


©Little America Miniature Horses



Siinä se nyt kuitenkin on, minun oma pikku miniatyyrihevosprojekti. Kyllä tästä vielä ajan kanssa hyvä tulee, minä kun tykkään puuhastella tallieni kanssa hitaasti mutta varmasti. Mieluummin hitaasti etenevät tavoitteet ja toiminta sekä pitkäikäinen talli kuin suunnaton viuhtominen ja äkillinen loppuunpalaminen minkä koin puoliveristen kanssa harrastaessani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti